“Google” SEO patarimai 2022 m.

 

1. A/B testavimas

Pradėsiu nuo kai kurių puslapio temų. Patarimas numeris vienas – A/B testavimas arba tiesiog testavimas.

Per pastaruosius porą metų matėme, kad atsirado daug daugiau testavimo įrankių, o tai yra nuostabu, nes SEO nėra priimti sprendimą, jį įgyvendinti ir viskas. SEO – tai įgyvendinimas, įvertinimas ir sprendimų priėmimas, o kartais ir korekcijos.

Ar reikia tai stabdyti? Ar C pasiekė geresnių rezultatų nei D? Kurį iš jų turėtume pasirinkti? Visi patarimai, apie kuriuos šiandien kalbame, gali būti taikomi šiam testavimo mentalitetui. SEO yra neįtikėtinai sudėtingas, o senosios geriausios praktikos idėja tiesiog nebepadeda. Taigi 22-ajame dešimtmetyje išsiugdykite SEO testavimo mentalitetą.

2. Autorių puslapiai

Antrasis numeris – autorių puslapiai. Man tai labai patinka, nes šiais metais “Google” atnaujino kai kuriuos savo patarimus dėl autorių puslapių ir jų schemos žymėjimo. Tai svarbi mano ir daugelio mano naudojamų svetainių strategijos dalis. Geros kokybės autoriaus puslapis padeda “Google” įvertinti jūsų autorius, o tai gali būti naudojama E-A-T ir kitiems dalykams, ir padeda susieti juos su jų kompetencija.

Taigi susiejant savo straipsnius su geru autoriaus puslapiu paprastai pateikiamos nuorodos į kitas svetaines, autorių profiliai, nuorodos į jų parašytus straipsnius, tam tikra biografinė informacija. Tai gali padėti įtvirtinti jūsų autorius kaip tam tikros srities ekspertus. Taigi peržvelkite savo autorių puslapius ir pasistenkite juos patobulinti ir paverskite tai užduotimi.

3. Google pavadinimų perrašymas

Trečiasis numeris – “Google” pavadinimų perrašymai. Nemanau, kad 2022 m. yra kokia nors labiau aptarinėjama tema nei “Google” pavadinimų perrašymas. Daugybė tyrimų, įskaitant vieną mano atliktą, rodo, kad “Google” perrašo 60 %, 70 % ar 80 % svetainės pavadinimų. Tai gali nuvilti. Tačiau pastebime, kad daug žmonių nevertina šių “Google” perrašomų pavadinimų. Kai tai padarysite, galite daug sužinoti apie savo pavadinimus.

Kodėl “Google” juos perrašo? Ar mano pavadinimas per ilgas? Ar nepraleidžiu svarbių raktažodžių? Ar turiu ten daug informacijos, kuri “Google” nepatinka? Arba kai kuriais atvejais galite grįžti atgal ir pabandyti pataisyti pavadinimą, kurį “Google” perrašė, jei jis tiesiog blogai dirba. Taigi perrašykite “Google” pavadinimus, atlikite šių “Google” pavadinimų auditą ir sužinokite, ką galite padaryti.

4. Išmeskite “pūkus”

Kalbant apie “pūkus”, šie metai gali būti tie metai, kai norėsite išnaikinti SEO “pūkus”. Žinote, apie ką kalbu kalbėdamas apie SEO pūkus. Tai tie gėlėti raktažodžiai. Tai aprašymai ir receptų puslapiai. “Oi, vaikščiojau po Airijos kaimą ir galvojau apie savo duoną ir sausainius”. Tai yra jūsų pūkas. Pastebime, kad jis gali būti nebūtinas ir netgi gali pakenkti jūsų SEO.

Glennas Gabe’as parašė puikų atvejo tyrimą, kuriame jie sumažino daugybę kategorijų aprašymuose esančių purių elementų ir iš tikrųjų pastebėjo jų padidėjimą. “Google” iš antraštinių žymų šalina purius žodžius. Taigi ši rinkodaros, gėlėta, SEO rašymo medžiaga gali jums nepadėti ir, tiesą sakant, pakenkti. Šiandien “Google” apdovanoja svetaines arba, atrodo, apdovanoja svetaines, kurios pateikia greitus atsakymus ir labiau tiesiogiai įsitraukia.

Geresnis įsitraukimas paprastai naudingesnis ir jūsų klientams. Taigi paeksperimentuokite, ar 2022 m. neteksite pūkų.

5. DUK schema

Penktasis numeris – DUK schema. Taigi praėjusiais metais daug kalbėjome apie įvairius schemų tipus, schemą “Kaip tai padaryti”, DUK schemą, įvairius dalykus. Jei 2022 m. ir buvo aiškus nugalėtojas, tai buvo DUK. DUK nugalėjo todėl, kad į ją gali pretenduoti labai daug svetainių, ją lengva įgyvendinti, o jei laimėsite DUK schemą SERP, galite gauti daug “Google” nekilnojamojo turto.Sudaryti duk schemas gali SEO paslaugų įmonė kasyraseo.lt

Taigi yra daug straipsnių, kuriuose kalbama apie tai, kaip optimizuoti DUK. DUK galite gauti nuorodų, gilių nuorodų. Yra daugybė dalykų, kuriuos galite padaryti. Nuorodas į juos pateiksime toliau esančioje stenogramoje. Tačiau jei šiuo metu nenaudojate DUK schemos, peržiūrėkite ją:

 

6. Turinys su skirtukais

Praėjusiais metais kalbėjome apie skirtukuose esantį turinį, t. y. skirtukuose esančio turinio perkėlimą į navigaciją ir jo išvedimą. Šiais metais šiek tiek pažengsime į priekį.

Mūsų draugai iš “Merj” atliko tyrimą apie skirtukų turinio tipus ir tai, kaip lengvai “Google” gali išgauti, atvaizduoti ir indeksuoti skirtingą skirtukų turinį. Taigi, jei vis dar turite turinio skirtukuose, tai nebūtinai reiškia, kad turite viską išimti, bet turėtumėte ištirti, ar “Google” gali juos tinkamai indeksuoti ir reitinguoti. Šiais metais yra geresnių išteklių, kaip tai pabandyti padaryti.

Taigi peržiūrėkite savo turinį skirtukuose.

7. Naršytinė navigacija

Panašiai kaip ir aspektinė navigacija. Apie aspektinę navigaciją kalbame jau daugelį metų, tačiau šiais metais ją reikia pradėti taikyti šiek tiek strategiškiau. Tam tikra prasme aspektinė navigacija visada buvo tarsi taisyklių rinkinys, pavyzdžiui, jei joje yra žalia suknelė, mes jos neindeksuosime ir neperskaitysime, bet jei ji yra 12 dydžio ar didesnė, mes ją indeksuosime.

Šiandien protingi SEO specialistai daug geriau žino, ką indeksuoti, neindeksuoti ir nuskaityti naudojant aspektinę navigaciją, ir šie įrankiai vis dažniau prieinami tokioms svetainėms kaip “WordPress” ir panašiems dalykams, kur iš tikrųjų galima pažvelgti į kiekvieno puslapio gaunamą srautą ir indeksuoti, nuskaityti, nuskaityti aspektinę navigaciją kiekvieno puslapio lygmeniu, ir šios plačios taisyklės nebūtinai yra tokios būtinos.

Galite įsigilinti į smulkmenas ir taip padidinti srautą naudodami tikslias priemones. Taigi ir turinys su skirtukais, ir naršymas pagal aspektus – senosios mokyklos koncepcijos, tačiau 2022 m. jas naudojame daug sudėtingiau.

Nuorodų kūrimo patarimai 2022 m.

Gerai, pakalbėkime apie visų mėgstamą temą – nuorodas, nes norint užimti pozicijas SEO optimizavimo srityje, reikia nuorodų. Tačiau daugelis protingų SEO specialistų žino ir kalba apie tai, kad jums reikia nuorodų, kad užimtumėte pozicijas SEO, tačiau tikriausiai jų nereikia tiek daug, kiek manote.

8. Vidinių nuorodų optimizavimas

Jei turite tik keletą gerų išorinių nuorodų, vienas geriausių būdų tai išnaudoti – optimizuoti vidinių nuorodų optimizavimą. Pastebėjome daug naujų įrankių ir procesų, kuriuose kalbama apie vidinių nuorodų optimizavimą. Kalbame apie puslapius, kurie turi per mažai nuorodų, nepakankamai optimizuotą inkaro tekstą, puslapius, kurie turi puikių galimybių, bet nėra reitinguojami taip, kaip turėtų būti.

Taigi, jei kurį laiką neatlikote vidinių nuorodų optimizavimo audito, šiais metais turite tai padaryti ir tai yra būdas panaudoti tas vidines nuorodas, kurias gaunate.

9. Giluminės nuorodos

Kalbant apie giliąsias nuorodas. Seniau, jei pateikdavote nuorodą į puslapį, tiesiog pateikdavote nuorodą į URL. Tačiau pastebime, kad daugėja giliųjų nuorodų, nuorodų į konkrečias ištraukas, teksto fragmentus, panašių dalykų, navigacijos, šuolių nuorodų.

Tai tampa vis populiaresne strategija, leidžiančia žmonėms įsigilinti į puslapį ir “Google” bei kitoms paieškos sistemoms suteikti signalų apie labai konkrečias puslapių dalis. Tai atrodo aktualu, nes “Google” neseniai įvedė ištraukų reitingavimą, kai vertina ne tik visą puslapį. Jie gali suprasti ir atskiras ištraukas.

Taigi gilių nuorodų įtraukimas į strategiją, o ne tik nuorodų į URL, atrodo puikus būdas judėti į priekį.

10. Didelės investicijų grąžos nuorodų kūrimas

Didelės investicijų grąžos nuorodų kūrimas. Šiais metais žiūrėjau puikų Rosso Simmondso (Ross Simmonds) pristatymą “Coolest Cool” apie nuorodų kūrimą naudojant turtą ir nustatant kiekvieno iš jų investicijų grąžą, nes viskas, su kuo kuriate nuorodas, nesvarbu, ar tai būtų priemonė, tinklaraščio įrašas, nemokamas PDF failas, kainuoja ir tos išlaidos turi investicijų grąžą.

Rossas nustatė, kad tam tikrų dalykų investicijų grąža yra didesnė nei kitų. Įrankiai turi neįtikėtinai aukštą investicijų grąžą, tačiau juos sukurti taip pat brangu. Puslapius su statistiniais duomenimis sukurti ne taip jau brangu, tačiau jų ROI taip pat labai didelė.

Pateiksiu nuorodą į šį vaizdo įrašą. Tai gali būti mokama prenumerata. Atsiprašau dėl to. Bet jis nuostabus. Jis buvo išrinktas pirmuoju numeriu “MozCon” konferencijoje. Jei užsiimate nuorodų kūrimu, jį tikrai verta pažiūrėti ir tikrai verta mokėti. Didelės investicijų grąžos nuorodų kūrimas, žinokite, kiek kainuoja viskas, ką kuriate, ir kokią vertę iš to gaunate.

11. Sumažinkite nukreipimų skaičių

Vėl grįžkime prie senosios mokyklos. Mūsų draugas Nickas LeRoy ne per seniausiai tviteryje rašė apie nukreipimų mažinimą. Tai tikrai sena mokykla, tačiau šiais laikais daug žmonių tai pamiršta. Jei turite didelę svetainę ir turite tūkstančius ar milijonus nukreipimų, kurie visi siunčia klaidinančius signalus: 301 peršoka į 302 peršoka į 404, kas tai yra?

Peržiūrėję savo nukreipimų grandines ir sumažinę jas iki vieno nukreipimo su aiškia direktyva, galite sumažinti kanonizavimo klaidų skaičių. Tai gali pagerinti nuskaitymo efektyvumą, o pasiekus tokį mastą, tai gali turėti įtakos jūsų pozicijoms. Taigi, jei turite didelę svetainę arba net mažą svetainę, kurioje yra daug nukreipimų, šiais metais norite atlikti nukreipimų auditą. Pradėkite tai daryti. Atlikite auditą.

12. Partnerinių nuorodų SEO

O kaip dėl SEO, skirto partnerių nuorodoms? Čia, “Moz”, apie partnerines nuorodas daug nekalbame, o “Google” tradiciškai apie tai taip pat daug nekalba.

Tačiau šiais metais pamatėme, kad “Google” pristatė konkrečias gaires, skirtas filialų svetainėms, o to anksčiau tikrai nebuvo dariusi. Konkrečiai apžvalgų svetainėms “Google” kalbėjo apie tai, kaip atrodo gera apžvalga, kalbėjo apie gerąją ir blogąją produkto dalį, apie tai, kad turėtumėte pateikti nuorodas į kelis prekybininkus, kad vartotojai turėtų galimybę rinktis.

To “Google” dar nėra mačiusi. Taigi, jei atliekate SEO optimizavimą partnerių svetainėms, kuriate apžvalgų svetaines, šiais metais turite peržiūrėti šiuos “Google” dokumentus ir įsitikinti, kad kuriate svetaines, už kurias “Google” apdovanoja, ir iš tikrųjų laikotės “Google” rekomendacijų, o tai yra tai, ko ankstesniais metais nemaniau, kad galėsiu apie tai pasakyti. Todėl nuostabu tai matyti.

2022 m. “Google” SEO patarimai

13. Reputacijos tyrimai

Gerai, pereiname prie kitų temų – reputacijos tyrimų. Mano draugė Lily Ray daug kalba apie reputacijos tyrimus, kalbant apie E-A-T. Idėja, kad “Google” gali įvertinti jūsų svetainę pagal tai, ką apie jus sako kiti žmonės. Taigi, jei esate daktaras Mercola ir kovotojas su vaksimilija, o visi kitose svetainėse apie jus rašo baisius dalykus, “Google” gali jus pašalinti iš paieškos.

Atsiliepimai, ką apie jus rašo kitos svetainės, kalbant apie atsiliepimus? Google kokybės vertintojai dažnai žiūri į kitas svetaines, kad gautų reputacijos tyrimus, ir manoma, kad Google gali daryti tą patį algoritmiškai. Taigi reputacijos tyrimų įtraukimas į SEO audito procesą – ką apie jus rašo kitos svetainės, ar tai neįtikėtinai teigiama, ar neįtikėtinai neigiama, tai ypač svarbu jūsų pinigų ar gyvenimo svetainėms, svetainėms, kurioms E-A-T algoritmai darys didesnę įtaką.

Jei parduodate daiktus arba teikiate medicininius patarimus, šioms svetainėms reputacijos tyrimai yra šiek tiek svarbesni.

14. Core Web Vitals – minimalus

Vaikeli, praėjusiais metais daug kalbėjome apie Core Web Vitals. Vienas laimingiausių dalykų, dėl kurių džiaugiuosi, yra tai, kad apie tai kalbame daug rečiau. Google paskelbė apie didelį atnaujinimą. Tai buvo didelis ažiotažas. Jis nepasiteisino taip, kaip “Google” tarsi aiškino, kad gali pasiteisinti.

“Google” išleido “Core Web Vitals”, kai kurios svetainės buvo pagerintos, kitos – pablogintos, bet tai nebuvo taip stipriai, kaip manėme, kad gali būti. Daug svetainių pagerėjo. Tačiau 2022 m. nustatėme, kad galbūt mums nereikia dėl to nerimauti taip smarkiai, kaip manėme.

Mano kolega Tomas Capperis atliko tyrimą, kuris parodė, kad lėtos svetainės vis dar buvo reitinguojamos, o greitos svetainės buvo reitinguojamos dar geriau, tačiau poveikis nebuvo toks didelis. Tačiau Tomas nustatė vieną svarbų dalyką – svetainės, kurios neatitiko visų trijų “Core Web Vital” reikalavimų, neabejotinai buvo nurašytos. Taigi optimizuoti greitį turėtume visada, tačiau galbūt 2022 m., remiantis “Google” patarimais, mums nereikia kuo labiau apsėsti dėl jo.

Greitis yra nuostabus. Turėtumėte padaryti savo svetaines kuo greitesnes. Tačiau “Core Web Vitals”, nesirūpinkite juo taip smarkiai, kaip tai darėme 2021 m.

15. Atsisakyti AMP?

Kiti dalykai, dėl kurių galėtume apsvarstyti galimybę neprakaituoti, AMP. 2021 m. buvo metai, kai matėme, kad daug svetainių pradėjo atsisakyti AMP. Taip yra todėl, kad “Google” nebereikalauja jo kaip reitingavimo veiksnio savo populiariausių istorijų sąraše. Ji suteikia tam tikrų greičio privalumų. Tai savotiškai tvarkinga technologija. Pažįstame žmonių, kurie su ja dirba. Ji tikrai šauni. Tačiau daugelis įmonių patyrė stresą bandydamos palaikyti dvi skirtingas savo svetainės versijas, kad gautų šį reitingo padidinimą. Daugelis svetainių pradėjo sakyti: “Mes nenorime turėti dviejų skirtingų versijų. Tai daug papildomų išlaidų. Tai daug inžinierių. Ką daryti, jei tiesiog to atsikratytume?”

Jie pastebi, kad tai iš tikrųjų neturi jokios reikšmės. Jie gali dirbti tik su viena platforma ir vis tiek gauti tiek reitingų, kiek nori. Taigi, jei jūsų įmonė susiduria su AMP sunkumais, galbūt šiais metais verta paeksperimentuoti ir jos atsisakyti. Arba pasilikite ją, jei norite. Tai puiku, bet panašu, kad daug žmonių eina šalin.

16. “Google Discover

Kita vertus, daug žmonių plūsta į “Google Discover”.

“Google Discover” yra įdomi. Tai nėra tradicinis SEO srautas, kai tyrinėjate raktažodį ir žmonės konvertuoja. Tai šiek tiek panašiau į socialinės žiniasklaidos srautą. Tiesą sakant, panašu, kad dalijimasis socialinėje žiniasklaidoje yra vienas iš reitingavimo veiksnių, galinčių turėti įtakos tam, kiek srauto gausite iš “Google Discover”.

Tačiau per pastaruosius metus pastebėjome, kad kai kurie leidėjai optimizuoja “Google Discover”, skelbia šias istorijas ir dėl to sulaukia didžiulio srauto. Puikiai tinka naujienų svetainėms, tinklaraščiams, populiariems dalykams, dalykams, kuriuose kalbama populiariomis temomis.

“Moz” sulaukėme “Google Discover” srauto. Pateiksime nuorodas į keletą straipsnių, kuriuose parodysime, kaip optimizuoti “Google Discover”. Bet jei dar neišbandėte, tai gali būti kanalas, kurį turėtumėte ištirti 2022 m.

17. Vietos SEO GBP kategorijos

Turime išspausti vieną vietinio SEO patarimą. Tai darome savo draugui Darrenui Shaw, kuris kiekvienais metais skelbia Vietinės paieškos SEO reitingavimo veiksnius ir puikiai atlieka šį darbą. Jei turite vietinę svetainę ir turite tik penkias minutes vienam dalykui atlikti, patarimas numeris vienas 2022 m. SEO, sutvarkykite savo GBP kategorijas. Reitingo veiksnių tyrimai rodo, kad tai yra numeris vienas dalykas, galintis turėti įtakos reitingams.

Atlikite savo “Google” verslo profilio kategorijų auditą. Darrenas ten turi daug patarimų, susijusių su tais vietos SEO reitingavimo veiksniais. Raginčiau jus į jį pažvelgti. Taip pat Joy Hawkins daug eksperimentuoja. Raginčiau pasižiūrėti ir į jos svetainę.

18. Favicon apžvalga

Mano patarimas, patarimas, dėl kurio mirsiu ant šio kalno – favicon optimizavimas. Kodėl favicon optimizavimas?

Apie tai kalbėjau praėjusiais metais, bet nemanau, kad žmonės mane priėmė pakankamai rimtai. Daugiau kaip 50 % paieškos rezultatų vyksta mobiliajame telefone, kuriame rodoma jūsų favikona, o žmonės tų favikonų neoptimizuoja. Gera favikona gali atkreipti dėmesį. Ji gali jus nulipti į labai užimtą SERP ir tai padaryti vos keliais pikseliais.

Gera favikona gali padidinti paspaudimų konversijos rodiklį vienu ar dviem procentais, o tai yra nuostabu. Kaip tai veikia? Ką pastebite šiame ekrane? Pastebėsite patarimą su favikona. Gera favikona paprastai būna ryški, ji paprastai būna kontrastinga ir atkreipia jūsų dėmesį į paieškos rezultatus. Taigi, žmonės, optimizuokite savo favikoną. Aš mirštu ant to kalno.

SEO karjeros patarimai 2022 m.
Gerai. Taigi noriu skirti keletą patarimų kalbėdamas apie jūsų SEO karjerą, nes nemanau, kad apie tai kalbame pakankamai. Ko turėtumėte mokytis šiais metais, be “Python”, nes visi mėgsta “Python”?

19. Išmokite GA4

Šie metai gali būti tie metai, kai norėsite pagaliau susipažinti su GA4. GA4 yra produktas, kuris pakeičia tradicinę “Google Analytics”.

Jį pamatysite daug daugiau klientų paskyrų. Žmonėms jis gali būti šiek tiek painus. Kai kurių rodiklių nėra. Tiesa, jame yra keletas įdomių dalykų, pavyzdžiui, jie iš esmės atsikratė atmetimo rodiklio ir pakeitė jį įsitraukimo rodikliais, o tai yra puiku, nes daugelis SEO specialistų pernelyg daug dėmesio skiria atmetimo rodikliui, o įsitraukimas gali būti labiau reprezentatyvus, holistinis būdas, kuriuo “Google” vertina jūsų svetainę.

Mūsų draugė Dana DiTomaso “LinkedIn” tinkle yra parengusi kursą, kurį galite patikrinti. Tačiau susipažinkite su GA4, kad galėtumėte eiti į susitikimus, pateikti ataskaitas ir žinoti, apie ką kalbate.

20. Dalyvaukite virtualiose konferencijose

Konferencijos. COVID daug konferencijų virtualiai perkėlė į internetą. Žmonės jose dalyvavo.

Daug žmonių perdega virtualiose konferencijose. Tačiau žvelgiant į visas 2021 m. virtualias konferencijas matyti, kad jos turi didelę vertę. Štai “Moz” turėjome “MozCon”. Turėjome keletą nuostabių pasisakymų. Be to, dėl to žmonėms visame pasaulyje jos tampa prieinamesnės. Tradicinėse konferencijose vien už dalyvavimą konferencijoje, plius kelionę ir visa kita, mokate nuo 1 000 iki 2 000 JAV dolerių.

Tačiau virtualios konferencijos dažnai būna nemokamos arba kainuoja tik 100 ar 200 dolerių. Galite dalyvauti virtualioje konferencijoje, susitelkti į turinį ir mokymąsi, siekti karjeros, užmegzti ryšius, užmegzti ryšius su pranešėjais. Čia yra daug galimybių. Todėl 2022 m. įsipareigočiau dalyvauti dviejose ar trijose virtualiose konferencijose ir padaryti tai savo karjeros raidos dalimi.

21. Imkite daugiau mokesčių

Galiausiai paskutinis patarimas dėl karjeros – imkite daugiau mokesčių. 2022 m. yra tie metai, kai už savo SEO paslaugas galite imti daugiau mokesčių. Mūsų draugas Johnas Doherty iš “Get Credo” skelbia savo metinę atlyginimų arba agentūrų mokesčių ataskaitą. Jei esate nepriklausomas konsultantas ar agentas, galite patikrinti, kiek imate, palyginti su savo kolegomis.

Tačiau apskritai SEO paslaugos yra labai paklausios visame pasaulyje, ypač aukštos kokybės SEO paslaugos. Jūsų rankose yra galia imti už paslaugas tiek, kiek esate verti, o ne nuvertinti save. Jei dirbate įmonėje, galbūt atėjo laikas įvertinti savo atlyginimą ir įsitikinti, kad gaunate tiek, kiek nusipelnėte, ypač jei negaunate tiek, kiek kolegos, arba priklausote nepakankamai atstovaujamai grupei.

2022 m. imkite didesnį mokestį. Uždirbkite daugiau pinigų.

Ir galiausiai…

22. Būkite paskutinis paspaudimas

Paskutinis 2022 m. patarimas, tai buvo paskutinis 2021 m. patarimas. Tai mano mėgstamiausias visų laikų SEO patarimas. Būk paskutinis paspaudimas. Tai reiškia, kad patenkinkite savo naudotojų poreikius. Kai kas nors ieško “Google” ar bet kurioje kitoje paieškos sistemoje ir jiems pateikiamas rezultatų sąrašas, jie spragteli, ieškodami to, ko nori, pasirūpinkite, kad būtumėte paskutinė svetainė, ant kurios jie paspaudžia.

Kodėl? Nes spustelėję į jūsų svetainę jie rado tai, ko ieškojo. Jūs juos taip patenkinote, kad kai jie vėl pamatys jūsų svetainę, jūs būsite pirmas, ant kurio paspaus, nes jūs jiems pateikėte atsakymą. Suteikite savo naudotojams nuostabią patirtį. Pirmiausia pagalvokite apie juos. Suteikite jiems viską, ko jie nori. Nesuteikite “Google” jokios dingsties neskirti jums pirmosios vietos paieškos rezultatuose.

Gerai, 22 patarimai 2022 metams. Tai viskas, ką turiu. Norėčiau išgirsti jūsų patarimų. Palikite juos toliau esančiuose komentaruose. Susisiekite su manimi socialiniuose tinkluose. Jei jums patiko šis vaizdo įrašas, pasidalykite juo. Ačiū visiems. Buvo smagu.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published.