Jūsų „Google Ads” nukreipimo puslapis yra pagrindinė galimybė įtikinti klientą konvertuoti. Galų gale, juk būtent dėl to pirmiausia ir naudojate „Google” skelbimus. Norite, kad lankytojai įsigytų jūsų produktą, paprašytų pasiūlymo, užsiregistruotų nemokamam bandymui arba atsisiųstų išteklių. Nepriklausomai nuo to, ar jūsų tikslai yra didesni pardavimai, ar daugiau potencialių klientų, jums reikia aukštos kokybės nukreipimo puslapių, kad optimizuotumėte konversijų rodiklius, o atitinkami, veiksmingi nukreipimo puslapiai taip pat sumažins jūsų konversijų išlaidas.
Kalbant apie „Google Ads”, vienas iš svarbiausių optimizuoto nukreipimo puslapio veiksnių yra aktualumas: Kaip skelbimo tekstas turėtų būti susijęs su raktažodžiu, taip ir nukreipimo puslapis turėtų būti susijęs su „Google” skelbimu. Tiksliniame puslapyje turėtų būti pateikta tai, kas žadama skelbime ir ko nori naudotojas. Skelbimo tekstą atitinkantys nukreipimo puslapiai taip pat gauna aukštesnius kokybės balus ir dėl to yra geriau vertinami!
Sukūrę konkrečius nukreipimo puslapius, kurie tiesiogiai atitinka naudotojo paieškos užklausą, turėsite teigiamą poveikį „Google Ads” paskyrai ir, svarbiausia, pasieksite daugiau konversijų. Verta skirti laiko ir pastangų optimizuojant savo nukreipimo puslapius „Google Ads”.
Kaip sukurti optimizuotus „Google” skelbimų nukreipimo puslapius
Taigi, kas konkrečiai yra sėkmingo „Google Ads” nukreipimo puslapio dalis ir nuo ko pradėti? Štai pagrindiniai dalykai.
„Google Ads” nukreipimo puslapio turinys
Rašykite antraštę ir pagrindinę kopiją, siekdami aiškiai perteikti savo pasiūlymo vertę. Kodėl lankytojai turėtų žengti kitą žingsnį? Ką jie gaus mainais už savo pinigus arba kontaktinę informaciją? Pateikiame keletą patarimų, kaip parašyti galingą „Google Ads” nukreipimo puslapio kopiją:
Sutelkite dėmesį į galingą antraštę: Iš tikrųjų tai vienintelė dalis, kurią kai kurie lankytojai net perskaitys! Tegul ji būna svarbi.
Rašykite aiškią ir glaustą kopiją: Jūsų nukreipimo puslapio kopija turėtų būti skirta jūsų pasiūlymo privalumams išryškinti. Atsakykite į klausimą „Ir kas iš to?„. Kodėl jiems reikia to, ką galite pasiūlyti? Kaip tai išspręs jų problemas ir pašalins jų skaudulius?
Savo nukreipimo puslapiuose naudokite emocijas: Skaitytojai reaguoja į skelbimus ir nukreipimo puslapius, kuriuose žaidžiama jų emocijomis. Štai keletas emocingų žodžių ir frazių, kurias galite naudoti savo nukreipimo puslapio kopijoje, pavyzdžių.
Pasirinkite aukštos kokybės paveikslėlį: Jei parduodate produktą, jums reikia kelių aukštos kokybės produkto vaizdų nukreipimo puslapyje. Jei siūlote paslaugą, vis tiek galite naudoti puikius nukreipimo puslapio vaizdus, kad perteiktumėte pasiūlymo vertę.
Įgyvendinkite punktų sąrašus, paryškintą tekstą ir kitus vaizdinius elementus: Tai padeda skaitytojams suprasti, kurios jūsų kopijos dalys yra svarbiausios, ir palengvina kopijos virškinimą. Atminkite, kad norite, jog lankytojai mažiau skaitytų, o daugiau konvertuotų!
„Google” skelbimų nukreipimo puslapio formos
Tikslinio puslapio forma skirta surinkti pagrindinę informaciją iš svetainės lankytojų, kad vėliau galėtumėte su jais susisiekti. Kartu su antrašte tai vienas svarbiausių „Google Ads” nukreipimo puslapio elementų. Gerai optimizuota forma gali turėti didžiulį poveikį jūsų konversijų rodikliams. Štai keletas elementų, į kuriuos reikėtų atsižvelgti:
Formos laukai: Norite, kad formos laukų nebūtų nei per daug, nei per mažai – pasistenkite rasti tinkamą pusiausvyrą tarp to, ko reikia, ir to, kad lankytojui būtų lengva užpildyti formą. Skaitykite daugiau apie geriausią nukreipimo puslapio formos praktiką.
Kvietimo atlikti veiksmą mygtukai: Dažnas pradedančiųjų kurti nukreipimo puslapius klaidingas žingsnis – pamiršti pritaikyti raginimo imtis veiksmų mygtuką (CTA). Naudojant aiškų ir kūrybišką CTA, kuris skatina imtis veiksmų, galima gerokai padidinti konversijas.
Padėkos puslapiai: Padėkos puslapis – tai vieta, į kurią vartotojai patenka paspaudę raginimo atlikti veiksmą mygtuką. Peržiūrėkite keletą puikių padėkos puslapių pavyzdžių.
Kiti svarstymai apie nukreipimo puslapį
Ką dar reikia padaryti, kad „Google Ads” nukreipimo puslapis būtų geras? Nepamirškite vadovautis šia geriausia praktika:
Mąstykite pirmiausia apie mobiliuosius įrenginius: Įsitikinkite, kad puslapis yra greitas ir lengvai naudojamas mobiliuosiuose įrenginiuose. Jei jūsų nukreipimo puslapis kraunasi lėtai arba lankytojas negali užpildyti formos telefone, prarasite daug verslo.
Išbandykite savo nukreipimo puslapius: Išbandykite naujas antraštes, išdėstymą ir CTA, trumpesnę ar ilgesnę formą. Vienintelis būdas padidinti konversijų rodiklius – testuoti!
Nepamirškite nustatyti konversijų stebėjimo: Įsitikinkite, kad tinkamai naudojate konversijų stebėjimą, kad tiksliai žinotumėte, iš kur gaunami svarbūs pardavimai ir potencialių klientų srautai.
Taa daa daa! Dabar jau turite žinių, kaip sukurti puikų „Google Ads” nukreipimo puslapį. Laikas ieškoti potencialių klientų!