HomeGoogle Projekto KainaGoogle ads reklamaGoogle Projekto Kaina

Google Projekto Kaina

Kaip sužinoti Google ads kainą? Kiek kainuos projektas ? Pirmas etapas…

1. Tinklapio Analizė

„Landing page experience” – tai priemonė, kurią „Google Ads” naudoja norėdama įvertinti, kiek jūsų svetainės puslapis bus aktualus ir naudingas žmonėms, kurie spustelės jūsų skelbimą. Aukštesnius įvertinimus turintys nukreipimo puslapiai paprastai būna gerai organizuoti, o juose esantis tekstas susijęs su asmens paieškos terminais.

Tikslinio puslapio patirties būsena apibūdina, ar tikėtina, kad jūsų tikslinis puslapis suteiks gerą patirtį klientams, kurie spustelės jūsų skelbimą ir pateks į jūsų svetainę. Tai reikalinga pasiekti geresnių konversijų, pavyzdžiui, pardavimų ar registracijų. Turėtumėte įsitikinti, kad jūsų nukreipiamasis puslapis yra aiškus ir naudingas klientams, kad jis susijęs su jūsų raktažodžiu ir tuo, ko klientai ieško.

2. Paslaugos pasirinkimas

Pasirenkate kokias norite paslaugas ar prekes reklamuoti, pagal tai atlieku raktinių žodžių analizę, įvertinu galima mėnesio biudžetą reklamai.

 

3. Reklaminių puslapių paruošimas

Norint pasiekti mažesnę paspaudimo kainą ir daugiau konversijų reikia tinkamai optimizuoti reklamos puslapius.

  • Greitis
  • Vartotojo Patirtis
  • Optimizavimas pagal raktinius žodžius
  • Foto
  • Kiti pakeitimai

4. Konversijos nustatymas

Įrašome konversijos sekimus. Google analytics universal ir Google analytics G4.

 

5. Sukuriame reklaminius tekstus

Sukuriame reklaminius tekstus ir paleidžiame Google ads reklamą.

 

6. Stebėjimo fazė

Stebėjimo fazėje optimizuojami nauji atėję raktiniai žodžiai

Kokia Google ads kaina?

Google ads kaina prasideda nuo 80 eur / mėn

 

Kodėl verta samdyti Google ads specialistą ?

 

„Google Ads” konsultanto samdymas jūsų įmonei gali suteikti daug privalumų:

Patirtis: Investuodami į „Google Ads” konsultacijas, galėsite naudotis žmogaus, gerai išmanančio reklamos platformos veikimą, patirtimi. Jie gali padėti sukurti veiksmingus skelbimus, kurie lemia konversijas, ir stebės įvairius rodiklius, kad užtikrintų, jog skelbimai ir toliau gerai veiktų.

Padidinsite efektyvumą: „Google Ads” konsultantas padės jums investuoti į tinkamas sritis ir padidinti reklamos biudžeto efektyvumą. Šie konsultantai padeda pagerinti skelbimo reitingą, kad su savo biudžetu gautumėte daugiau.

Neatsilikite nuo rinkodaros tendencijų: „Google Ads” konsultantai specializuojasi reklamos srityje, todėl jie neatsilieka nuo rinkos pokyčių ir žino, kaip padaryti jūsų skelbimus veiksmingesnius.

Sutelkite dėmesį į kitas verslo sritis: Pasisamdę „Google Ads” specialistą, galėsite daugiau dėmesio skirti kitiems verslo aspektams, pavyzdžiui, ryšiams su klientais valdyti arba naujiems produktams kurti.

Kaip pasirinkti geriausią „Google Ads” konsultantą

Jei norite gauti išorinę pagalbą, labai svarbu rasti geriausią „Google Ads” konsultantą savo reklamos kampanijai. Samdydami kvalifikuotą konsultantą galėsite padidinti konversijų skaičių naudodamiesi šia reklamos platforma, o tai galiausiai padidins jūsų investicijų grąžą.

Tačiau kaip rasti tinkamą konsultantą? Yra keletas aspektų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį samdant „Google” reklamos konsultantą savo verslui:

1. Kvalifikacija

Rinkdamiesi „Google Ads” konsultantą, pirmiausia atsižvelkite į tai, ar jis yra kvalifikuotas vykdyti jūsų reklamos kampanijas. Pavyzdžiui, ar asmuo arba įmonė tinka būti jūsų konsultantu, galite patikrinti įsitikinę, kad jie turi „Google Ads” sertifikatą.

Norint gauti oficialaus „Google Ads” konsultanto sertifikatą, reikia išlaikyti testą „Google” internetinėje mokymo platformoje „Skillshop”. Šis testas yra nemokamas, tačiau jo dalyviui reikia atsakyti į esminius klausimus, padedančius suprasti „Google” skelbimus.

Galima gauti įvairių „Google Ads” sertifikatų, pvz:

 

2. Patirtis

Samdydami patirtį turintį „Google Ads” konsultantą galite būti tikri, kad jis padės sėkmingai įgyvendinti jūsų įmonės reklamos pastangas. Nors ilgametė patirtis yra naudingas veiksnys, taip pat turėtumėte įvertinti jų sėkmę ir klientus.

Pasirinkus konsultantą, turintį penkerių metų patirtį ir aukštas pareigas užimančius patenkintus klientus, bus veiksmingiau nei konsultantą, turintį 15 metų patirtį ir ribotą sėkmę.

Jūsų „Google Ads” konsultantas turėtų išmanyti „Google” kaip savo antruosius namus, parinkti tinkamus raktažodžius ir padidinti jūsų skelbimų reitingą. Patyręs „Google Ads” konsultantas padės jūsų įmonei pasiekti norimų rezultatų

 

 

 

 

 

 

© 2024 sukursime.lt