HomePatarimai renkantis interneto dizainerį jūsų verslo interneto svetaineiWeb dizainasPatarimai renkantis interneto dizainerį jūsų verslo interneto svetainei

Patarimai renkantis interneto dizainerį jūsų verslo interneto svetainei

Kaip pasirinkti žiniatinklio dizaino įmonę

Paprasta. Atlikite namų darbus. Tada pradėkite uždavinėti klausimus ir užsirašinėti. Yra daugybė žiniatinklio svetainių dizainerių. Norite rinktis geriausią, nes iš esmės žiniatinklio dizaineris yra jūsų partneris. Norite pasirinkti dizainerį, kuris rimtai žiūri į JŪSŲ verslą.

Kokius klausimus užduodate?

Yra keletas svarbių klausimų, kuriuos reikia užduoti renkantis žiniatinklio dizainerį savo verslo interneto svetainei.

Interneto svetainės kūrimas gali būti sudėtingas procesas. Išsirinkti geriausią žiniatinklio dizaino įmonę savo verslo interneto svetainei yra labai svarbus sprendimas. Ir jei jūsų įmonė yra tokia, kaip dauguma mažų įmonių, tikriausiai neturite žiniatinklio svetainių kūrimo patirties. Jūsų interneto svetainės kūrimas pareikalaus laiko ir darbo. O dirbti su žiniatinklio dizaineriu nėra lengva užduotis. Taigi nuo pat pradžių pasirinkite tinkamą žiniatinklio svetainės projektavimo įmonę ir išvengsite pakartotinių darbų, kurie gali brangiai kainuoti ir atimti daug laiko.

1. Kokią interneto svetainių kūrimo patirtį turite?

Pirmiausia išsiaiškinkite, kokią dizaino patirtį turi jūsų potenciali dizaino įmonė. Ar jie turi patirties su turinio valdymo sistemomis, tokiomis kaip „Joomla” ar „Drupal”, ar turi patirties dirbant su „žaliu” HTML? Ar žiniatinklio dizaino įmonė yra sukūrusi panašių į jūsų interneto svetainių? Ar jie turi atitinkamos pramonės patirties? Jei norite savo svetainėje pardavinėti produktus ir priimti mokėjimus kredito kortelėmis, ar jūsų svarstoma žiniatinklio projektavimo įmonė turi patirties elektroninės prekybos prieglobos srityje?

2. Ar turite portfelį, kurį galėčiau peržiūrėti?

Patyrusi žiniatinklio projektavimo įmonė turės solidų žiniatinklio svetainių, kurias sukūrė kitiems klientams, portfelį. Paprašykite nuorodų į kitas dizaino įmonės sukurtas svetaines ir kiekvieną jų peržiūrėkite. Ar jums patinka tai, ką matote? Ar svetainių stilius jums patinka?

3. Ar turite kokių nors rekomendacijų?

Be interneto svetainių peržiūros, paprašykite klientų rekomendacijų. Susisiekite su jų klientais ir paklauskite apie jų patirtį su žiniatinklio svetainių kūrimo įmone. Ar jie buvo patenkinti rezultatais? Ar jie gavo tai, už ką sumokėjo? Kiek jie sumokėjo? Ar jie rekomenduotų juos? Kiek laiko užtruko? Kas jiems nepatiko įmonėje? Kaip įmonė reagavo į jų klausimus?

4. Kokios yra jūsų kainos?

Svarbiausias žingsnis nustatant kainas – įsitikinti, kad potenciali dizaino įmonė išdėstė visas su darbu susijusias kainas ir viską pateikė raštu. Niekada nesudarykite sandorio, jei iš anksto gerai nesuprantate visų išlaidų.

Šiek tiek pasiteiraukite, kaip jie tvarko mokėjimus. Jei jie atsako labai dalykiškai ir profesionaliai, tai geras ženklas. Jei jie pateikia tokius atsakymus kaip – „Nesijaudinkite, mes susitvarkysime” arba „Kaip jums patogiau”, neapsigaukite. Tai – tik laukianti bėda. Prieš pradėdami projektą, gaukite raštišką kainą.

5. Ar turite patirties optimizuojant paieškos sistemas?

Dauguma smulkiojo verslo savininkų savo biudžete neturi lėšų samdyti atskirą rinkodaros įmonę, kuri dirbtų su optimizavimu paieškos sistemoms (SEO), todėl būtina, kad jūsų žiniatinklio dizaineris turėtų patirties SEO srityje. Geras dizaineris žinos, kad dizainas ir SEO eina koja kojon. Norint, kad jūsų turinys būtų indeksuojamas pagrindinėse paieškos sistemose, pavyzdžiui, „Google” ir „Bing”, labai svarbu sukurti paieškos sistemoms skirtą interneto svetainę su „švariu” kodu, kuriame naudojamos kaskadinių stilių lentelės.

6. Ar turite patirties socialinės žiniasklaidos rinkodaros srityje?

Daugelis rinkodaros įmonių išmano apie socialinės žiniasklaidos rinkodarą. Šios įmonės yra įstrigusios praeityje ir nėra tokios veiksmingos, kaip apsimeta. Įsitikinkite, kad dirbate su dizaineriu, kuris žino, kaip sukurti jūsų įmonės „Facebook” gerbėjų puslapį ir sukurti pritaikytą „Twitter” profilį. Tai svarbu, nes norėsite, kad jūsų socialinės žiniasklaidos savybės derėtų su jūsų interneto svetainės dizainu. Interneto svetainė ir socialinės žiniasklaidos puslapiai turėtų vienas kitą papildyti.

7. Koks yra jūsų interneto svetainės projektavimo ar kūrimo procesas?

Būtinai pasiteiraukite savo potencialios žiniatinklio svetainės kūrimo įmonės apie jos naudojamą procesą? Ar jie projektuoja interneto svetainę, ar kuria interneto svetainę? Patyręs interneto specialistas turėtų suprasti šių dviejų sąvokų skirtumą. Jei jie to nesupranta, greičiausiai jie nėra tokie patyrę, kaip teigia. Interneto svetainės kūrimas yra labai techninis procesas, o interneto svetainės projektavimas – labai kūrybiškas procesas. Daugelis reklamos įmonių specializuojasi žiniatinklio svetainių dizaino srityje, kuriai nebūtinai reikia kokių nors žiniatinklio svetainių kūrimo įgūdžių. Taip pat daug įmonių kuria interneto svetaines, tačiau kūrybinę projekto dalį perduoda kitoms įmonėms. Iš pat pradžių išsiaiškinkite, koks procesas vyksta įmonėje, apie kurią svarstote.

8. Kiek laiko tai užtruks?

Perfekcionizmas gali būti didžiulė kliūtis greitai besikeičiančiame interneto pasaulyje. Kai kurie dizaineriai nesugeba rasti kompromiso tarp kokybės ir laiko iki rinkos poreikių. Testas: Pažiūrėkite, kiek laiko užtruks, kol gausite pasiūlymą.

9. Kokio pobūdžio pagalba siūloma paleidus interneto svetainę?

Jei jūsų projektavimo įmonė nesiūlo žiniatinklio svetainės

© 2024 sukursime.lt